FANDOM

Person Lich King

The Lich King

The Leech King var engang et menneske. Hans menneskelige navn var Arthas Han var leder af nogle grupper af The Horde. Han gjorde nogle ting som Kil'Jaeden ikke tillod så Kil'Jaeden spærrede ham inde i The Frozen ThroneDæmonen Kil'Jaeden kastede Ner'zhul gennem The Twisting Nether og den indespærrede Ork ramte Icecrown i Northrend på planeten Azeroth. Ner'zhul overlevede, selvom han ikke længere bare var en Ork. Efter det begyndte Ner'Zhul / Lich King (Som han nu kaldte sig), at tage kontrol over adskillige væsener og blev til mesteren over udøde...

The Leech King skabte en kummefryser kaldet Frostmourne som hvis den blev åbnet kunne han tale til den person der åbnede det... Den person blev så Arthas Menethil. Arthas var på jagt efter kællingen Mal'Ganis men fandt kummefryseren og bollede sin Dværge ven, Muradin Bronzebeard for den. Arthas var en sindsyg emil stabil, han levede længe til han døde. Han nåede også at confirme illuminati og ingravere en trekant i sit sværd. Sikke en Mark Hvalberg, æh?

Om 3 år når Blizzard Entertainment IGEN oplever at alle deres medlemmer forlader dem, vil The Lich King på en eller anden måde komme tilbage igen. Because the plot demands it.

The Lich King var del af den bedste expansion til dato, men Blizzard har endnu ikke bragt ham tilbage fordi de er nogle dovne hunde der kun vil have penge

En dag blev The Lich King besejret... General Grievous er en cyborg   
  
the lich king ejer idag en pølsevogn i københavn desvære bliver han tit slået ned af Lars Løkke da han ikke vil betale for de kolde pølser som lich king sælger, hvor efter lich king blev sur og tog til stranden, for alle ved at de danske strande er kolde som is (Seems Legit)   
  
Bagefter fuckede han Sylvanas og havdet et barn der hed Kaare, som han sparkede ud i vandet. idag er Kaare en raterderet lille dreng med briller og bor i jylland og drikker øl hver dag og stiller snart op i x-factor med sangen "min far elsker mig". 2 år efter vandt Core X-Factor og blev en grim lille minge med briller. Som minge tog han og humpede ponier, men så blev han taget af svenskerne og lavet om til en Hamster.   
  
The Lich King blev så røv sur på svenskerne, at han fik alle hans udøde til at pisse på sverige...                                 Det siges, at man stadig kan lugte pis, og hvis man lugter godt efter, så kan man lugte Lich Kings sæd.

Ad blocker interference detected!

Also on FANDOM

Random Wiki