FANDOM

Den berømte Mark Hvalberg debutterede som komiker i 1722. Han beskrev de lidenskabelige epoker som mennesket og orker havde gennemgået. Hans kontakter er yderst mangfoldige, og han har haft affærer med blandt andet The Leech King, Muradin Bronzeskæg, Træl og Sylvanus. Senere i sit storslåede liv grundlagde han Nazist Partiet som blev grundlaget for fremtidige World of Warcraft generationer. Hans politikker var gennemslående og han omdannede fine og veletablerede mennesker og gnomer til slavearbejdere og afhængige. 5.500 år før vores tidslinje havde han også noget kørende med Illidan Stormfjæs, og de to blev enige om at lave en masterplan der ville ligge hele verden for deres fødder. De massepulede folkemængden, og det er lidenskabligt bevist at over 3/8 af verdenens befolkning nedstammer fra den legendariske Mark.

Under den første store WoW strejke var det Mark Hvalberg der reddede os fra den sikre guillotine død. Han slog den onde Activison ihjel og befriede Blizzard fra de nederdrægtige overherrer. Det lysnede for den gamle verden, og alle udviklerne takkede og bukkede i støvet for Marken. Sammen med sin dværgefætter, Muradin, drog de til Northrend hvor han samlede sine kviste sammen og overtog Fandens rustning, og den legendariske frosne kummefryser. Deroppe var det ham der var bag scenen når Arthas nedgjorde de indfødte og fik begravede dem i sne. Flere bedrifter har den legendariske Mark Hvalberg under bæltestedet, men det er en godnathistorie til en anden tid.

Ad blocker interference detected!

Also on FANDOM

Random Wiki