FANDOM

Ithinarumba er en Blod Elver født i det sydlige Quel'thalas. Hans mor efterlod ham i det nordlige Silverpine fordi hun var jagtet af The Scourge. Under Den Tredje Krig blev han fundet af en Ærkedruide fra Mount Hyjal. Da Den Tredje Krig var slut blev Ithinarumba som nu var 16 år sendt til Shadowglen i Teldrassil for at studere druide magi. Da han var blevet oplært af sin druide træner i 4 år var det ikke så vanskligt at styre kræfterne for ham. Ithinraumba tog videre ud i Teldrassil og trænede i Dollanar og Darnassus. En dag besluttede Darnassus Archdruid at han skulle lære Bjørne Formen. Ithinarumba tog med glæde det tilbud til sig. Han lærte let at mestre alle de forskellige ting. Et år efter hvor han var 23 boede han i Stormwind. Men han havde haft hjemve i meget lang tid. Han besluttede sig for at tage tilbage til hans skove. Han gik Ashenvale, Felwood og Darkshore igennem for at finde noget værdigt at kæmpe imod. Han var blevet blod tørstig. Efter en uges søgen fandt han en hule i det nordlige Felwood som førte til Winterspring. Ithiinarumba bosatte sig i Winterspring i et par uger. En dag gik han sig en lille tur op imod den hule der førte til Felwood. Pludselig så han anderledes på tingende. Hav hørte stemmer i hovedet under turen. Hans hår blev hvidt. Ithinarumba tænkte bare "Nej! Jeg må beskytte naturen!!.. Men.. Alligevel..". Da han var få meter fra hulen så han noget i himlen og derefter lå han besvimet. Da han vågnede igen stod han lige foran Arthas Menethil/The Lich King.

Ad blocker interference detected!

Also on FANDOM

Random Wiki